[linux] znovu browsery, E-zones a EASY

Peter H. holdsun na zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 4 09:35:49 CET 2004

On Thu, 2004-11-04 at 08:44, Peter H. wrote:
> a tel cislo uvede v kontakte toho...
>
> Tomas Polovka
> Sluzby zakaznikom
> EuroTel Bratislava, a. s.
> P.O. Box 54
> 838 01 Bratislava 38
> e-mail: office na eurotel.sk
> www.eurotel.sk, www.e-zones.sk
> tel: +421 903 903 903 (12345)
>
> je tiez nepouzitelne na dalsiu komunikaciu...

oprava: cislo je pouzitelne, prave som s nim dohovoril, ale kym ma holka
prepojila, tak s nim kecala aspon 2min aby chlapec prisiel do
obrazu-moje meno, fantomasove meno, o co islo, o co ide...
[pokusim reprodukovat]:
- stranka je optimalizovana LEN pre M$IE
- ci ma eurotel zmluvu s M$ ohladom "kaslania" na ine prehliadace to Vam
neviem povedat
- ano NAOZAJ sme to dokladne presetrili a komunikacia JE zaznamenavana a
dostava sa na stol kompetentnym
- to ze neevidujeme pripomienky... sa tykalo M$IE
[a toto ma nakoniec dorazilo; pozn.:ja som ich s tym zacal otravovat
min. pred 1,5rokom+-1/2roka]
- urcite sa na "tom" pracuje, ale kedy bude nejake riesenie to Vam
neviem povedat
..
.

On Wed, 2004-11-03 at 23:36, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> [...]

no ak to maju kompetentny na stole, tak ti mali aspon odpovedat...na
tento odstavec urcite:
[z www.fantomas.sk/easy/3-reakcia]"Mozete mi k tejto zalezitosti
poskytnut oficialne stanovisko Eurotelu, aby som ho pripadne mohol
verejne pranierovat?"
ale mozno si neuvedomuju co znamena mobil.sk, itnews.sk, atd apod

On Thu, 2004-11-04 at 08:44, Peter H. wrote:
> no ja by som nerad opustil ET lebo orange mam firemny a mat po ruke obe
> siete je niekedy ako "dazd na pusti"[100% pokrytie nehrozi ani jednemu
> ;-)]

no som zvedavy...ja este chvilu vydrzim -"nastastie" mam pausal

a este netreba zabudat, ze nie len dobitie easy nejde, ale ani
aktivacia/deaktivacia sluzieb a to je tiez dost zarobku schopna cast
stranky...

pekny den vsetkym

Peter HLOSKA
--