[linux] distribucia

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Listopad 4 12:16:24 CET 2004

Dňa Wednesday 03 November 2004 22:04 jard napísal:

> osobne sa mi ta myslienka dat tam gentoo nepaci, ale zase keby tych
> masin bolo vela a nahodilo by sa distcc tak by to mohla byt sranda :)
ono staci takych 20000 bogomips a uz to len tak lieta. len treba mat
vsade tu istu verziu gcc

> ja by som tam strcil slack alebo debian, slack je strasne jednoduchy na
> rucnu spravu, ked si clovek trosku prebehne /etc tak neni problem.
> (upgrady sa pohodlne robia cez swaret).
prave kvoli tomuto mam gentoo. vsetky konguraku su krasne v /etc
tak ako ma byt. ako je to s debianom netusim, takze nomozem porovnavat.

> debian je dost podobny z hladiska spravy ako slack, konfiguraky su dost
> prehladne. a balickovaci system ma pekne vymysleny, s upgrady su ozaj
> easy. (a aj gentoo ale otazka je ze ci ma vyznam davat gentoo,
> kompilacie beru cas ap, ina vec je ked mam masinu ktoru si doma
> tweakujem vo volnom case, ale to si uz musi nasadzovatel zvazit sam :)
jedine to kompilovanie vidim ako problem, ale kto ti zas brani vopred
si predkomilovat tie balicky a potom ich len naraz rozhodit na vsetkych
100 masin? :) cross-compile je fajn vec.