[linux] znovu browsery, E-zones a EASY

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Čtvrtek Listopad 4 15:31:29 CET 2004

Lubomir Host wrote:
--snip--

>Jedno z rieseni, ako sa dostat na stranky http://www.bsse.sk/ je taketo:
>
>- nainstalovat si proxy server (napr. squid)
>- v /etc/squid/squid.conf nastavit toto:
>
>----------------------------------------%<----------------------------------------
>header_access User-Agent deny all
>header_replace User-Agent Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)
>----------------------------------------%<----------------------------------------
>
>- reloadnut konfiguraciu proxy servera

Kedysi som pouzival Operu 6 a pamatam si ze sa dalo v menu zvolit aby
hlasila ako User Agenta IE.
Ak si dobre pamatam, take nieco je aj v Opere 7.x, alebo sa mylim?
Do Mozilly/Firefoxu zasa existuje na toto minimalne jeden plugin.
Vyskusal som s Firefoxom www.bsse.sk a tak
na 80% funguje (tych 20% je vacsinou rozhodeny layout).

Najvacsi problem nie je checkovanie User Agenta, to sa da obist raz dva,
problem je ked su stranky napisane
v nejakom nekorektnom pokuse o HTML.

Matus