[linux] znovu browsery, E-zones a EASY

pecko pecko na pecko.sk
Neděle Listopad 7 17:16:43 CET 2004

Dňa Pi 5. November 2004 10:16 Lubomir Host napísal:
> Caute.
>
> Ked sme pri tej nefunkcnosti s dobijanim Easy. Mame tu dalsiu
> "perlu":
>
> EuroTel spusta v tychto dnoch novu sluzbu "Volacie tony". Vznikla k
> tomu taka cela jedna stranka http://www.volacietony.sk/
>
> No a skuste si tam niekto prehrat nejaku skladbu. Samozrejme za
> pouzitia prehliadaca "nie MS IE".

mne to ide tiez. ale prisiel som na inu zaujimavost. eurotel zaviedol
nove praktiky. ak si im nepohodlny, zablokuju ti ip a mozes si pri
prihlasovani na e-zones piskat. a mozno aj pri pisani staznosti mailom.
ked som si zmenil ip, zrazu sa mi prihlasit dalo... samozrejme,
standardnymi odpovedami "nabuxane" babenky v et mi tvrdili, ze nic take
nie je mozne. so, vivat et!

--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Sun Nov 7 17:11:32 CET 2004 na OS Linux 2.4.22