[linux] dobijanie easy na e-zones.sk

Neděle Listopad 7 22:38:20 CET 2004

On 04.11 01:18, Peter Mihalik wrote:
> Co keby ste v suvislosti s staznostami od zakaznikov nepouzivajucich IE
> skusili ludom co robili/robia e-zones navrhnut aby javascript na
> http://www.e-zones.sk/dobieasy/body.html zmenili takto ?

osobne som radsej ked si to urobia webmasteri sami a nemusia to za nich
robit pouzivatelia...

v kazdom pripade diky.

> <script language="javascript1.2">

odporucane je definovat typ, teda <script type="test/javascript">

> dakujem Vam, ze mozem za peniaze ktore Vam platim za sluzby ktore
> ?poskytujete? obcas nieco opravit na webe

a ze kvoli tomu nemusis prejst do orange, kedze na orangeportali sa PRIMA
cez mozillu da dobit uz davno davno...

Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
to take effect. [OK]