[linux] podnikovy SW

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na sdjls.uniba.sk
Pondělí Listopad 8 00:08:14 CET 2004

Zdravim Vas,

viete o nejakom klient-server ekonomickom SW do malej IT firmy, pricom
server je postaveny na baze OS Linux alebo podobneho nekomercneho OS a
nejakej SQL databaze (v idealnom propade PostgreSQL, ale nie je
podmienkou). Klienti by mali byt multiplatformovi (aspon Windows a Linux
- stacilo by aj spolahlivo fungujuce cez wine), moze byt aj webovska
aplikacia (HTML+JavaScript alebo Java applet). Komunikacia medzi
serverom a klientmi by mala byt dostatocne zabezpecena nejakou
sifrovacou metodou. System by mal byt rozsirovatelny, modularny a
skalovatelny podla aktualnych potrieb pri rastucej firme a flexibilny z
hladiska meniacich sa roli roznych skupin pouzivatelov v systeme.

Samotny ERP system moze byt kludne aj komercny, ale jeho nizsie vrstvy
(OS, databaza, ...) by nemuseli...

Nasmerujete ma na organizaciu, ktora sa vyvojom/dodavkou takehoto
systemu zaobera? Vopred dakujem za vsetky info. Z vyssie popisanych
vlastnosti konkretny system nemusi splnat vsetky, najdolezitejsia
vlastnost je linux server a multiplatform klient... a samozrejme rychle
updaty pri zmenach relevantnej slovenskej ci EU legislativy. (V archive
tohto mailinglistu som nasiel prispevky starsieho data na tuto temu, ale
mna zaujima najnovsia situacia.)

Majte sa fajn.

ostry