[linux] Re: iptables & squid

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Listopad 8 18:40:25 CET 2004

Hej. A trebalo by to zmenit asi takto:
$IPTABLES -A INPUT -P DROP
$IPTABLES -A INPUT -i $INTIF -s ip_janka_hraska -m mac
 --mac-source xx:xx:xx:xx:xx:xx -j ACCEPT

... a popovolovat este co na serveri bezi.

$IPTABLES -A FORWARD -P DROP

Ak ma byt vsetko ostatne zakazane tak ani NAT netreba.
A v kazdom pripade si pozri aspon HOWTO. Nevies ake su moje pohnutky a ci som
vobec nejaky odbornik :->

Juraj