[linux] kdevelop + new class

foo bar foobar na zmail.sk
Pondělí Listopad 8 21:40:52 CET 2004

nemas nejaky posahany KDevelop ?
len pre tu srandu som to skusal (KDevelop som neskusal uz asi 2
roky tag ze aspon sa pozrem co sa zmenilo) a islo to.
Dal som spravit novy C++ -> Hello World projekt foobar,

foobar.cpp:
#ifdef HAVE_CONFIG_H
#include <config.h>
#endif
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <foo2.h>
using namespace std;
int main(int argc, char *argv[])
{
  ccc *bbb=new ccc();
  return EXIT_SUCCESS;
}
pridal som KDeveloperom novy file foo2.h:
#include <iostream.h>
class ccc{
public:
    ccc();
    ~ccc();
};
ccc::ccc()
{
cout << "helllllou world...\n";
}
ccc::~ccc()
{
}
a normalne sa to dalo skompilovat & spustit.
Ale nechapem inak naco ten KDevelop vlastne je - dal som nejaky fulltext
search a spadol...tusim za tie 2 roky ked som ho mal naposledy spusteny
sa len vymenili ikonky za krajsie. Pada to rovnako ako predtym...
Neviem ci ponuka nejaky vizualny navrh, ale ak nie tak naozaj neviem
preco by mal niekto pouzivat KDevelop namiesto 3-4 konzol, na jednej
vim, na druhej kompilacia & spustenie, na dalsich man...

--

                                      foobar na zmail.sk