[linux] Re: kdevelop + new class

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Listopad 8 21:52:16 CET 2004

To moze byt distrou. Napriklad na Mandrake su uz dlhsi cas staznosti ze KDE
vyvojarske baliky su vselijake (konkretne prave KDevelop, PyQt,... )

Ako vysvitlo pri diskusiach o KDE 3.3, v mdk spravuju dost velky patch voci
KDE a zrejme nemozu uplne vsetko doladit.

Juraj