[linux] kdevelop + new class

Marek Sopko avatar na host.sk
Úterý Listopad 9 07:15:04 CET 2004

zdravim,

velmi pekne dakujem za odpoved,
ked to napisem tak ako ste navrhli, tak to samozrejme ide,
ale ak dam tie definicie metod triedy do suboru .cpp
tak to znova nejde:

v aaa.h je deklarovana trieda
v aaa.cpp su definovane jej metody (funkcie)

a ked to dam takto, tak to nechodi, jednoducho povedane:
ked su vsetky veci v aaa.h a ten priinkludujem, tak to ide...
ak dam funkcie do aaa.cpp tak to nejde, problem vidim v tom,
ze KDevelop-u to treba niekde uviest, ze ma definicie v aaa.cpp
ale to neviem urobit, na Internete su vsetky odvolavky na
kniznice, tie sa linkuju v Project Options, ale kde
mam uviest, ze chcem prilinkovat moj vlastny subor????

som v KDevelop len zaciatocnik, tak by mi pomohla akakolvek rada...

dakujem