[linux] kdevelop + new class

Marek Sopko avatar na host.sk
Úterý Listopad 9 11:23:07 CET 2004

velmi pekne dakujem,

som rad za kazdy navrh riesenia, ale nenasiel som tam definiciu nejakej
premennej tejto triedy, ked som ju tam vrazil tak to znovu zacalo robit to iste...

problem viem vyriesit cez klasicky prikazovy riadok, je to v tom,
ze musim vlozit ccc.o pri linkovani do gcc napr. takto

kompilacia:

g++  -c -o ccc.o ccc.cpp
g++  -c -o test.o test.cpp

linkovanie:

gcc -o test ccc.o test.o

toto mi vsetko vyrobi ako potrebujem, z toho vyplyva, ze do KDevelop-u
sa niekde musi dat uviest, ze chcem prilinkovat ccc.o ale kde????
ja sa v KDevelop-e az tak velmi nevyznam...

myslel som si, ze to KDevelop urobi sam, ale asi nie, ja mam 3.0
pomohla by mi nova verzia???

dakujem

ms