[linux] daemontools a djbdns - problem so supervise

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Listopad 9 22:07:19 CET 2004

Ahoj.

On Tue, Nov 09, 2004 at 08:50:39PM +0100, Michal Zila HOLDEN wrote:
> [...]
> 	systeme mam (obsah inittab: SV:123456:respawn:/sbin/svscanboot).
> Kazdu sekundu by to malo checkovat vsetko co je nalinkovane v /services.
> 	Ked chcem teda overit, ci je dnscache spusteny, dostanem tuto hlasku:
>
> # svstat /service/dnscache
> /service/dnscache: unable to open supervise/ok: file does not exist
>

> tak to teda skusam rucne:
> # supervise /service/dnscache
> starting
>
> a tam to zastane - nic sa nedeje...
>
> ked to ukoncim rucne, tak sa v /etc/dnscache objavi to zbozne *run a

Subor run sa nema "objavit" po ukonceni dnscache. Tento subor musi existovat
pred spustenim dnscache. Je to vlastne "navod", ako sa ma samotne dnscache
spustit. Jeho obsah by mal byt priblizne takyto:

#!/bin/sh
exec 2>&1
exec <seed
exec envdir ./env sh -c '
  exec envuidgid dnscache softlimit -o250 -d "$DATALIMIT" /usr/local/bin/dnscache
'

> adresar supervise a v nom aj v prvej hlaske pozadovany subor "ok". Takze
> skusam overit, ci dnscache bezi:
>
> # svstat /service/dnscache
> /service/dnscache: supervise not running
>

> neviete prosim vas kde je zakopany pes? za kazde nakopnutie dakujem
>
> OS: Slackware 10
> verzia daemontools: 0.76 (balicek z linuxpackages.net - kompilacia nezbehne)

Kompilacia zbehne, ked v subore error.h napises namiesto povodneho riadku:

extern int errno;

tento:

#include <errno.h>

Odporucam daeomontools aj djbdns prekompilovat znova a instalovat
presne podla navodu.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |