[linux] daemontools a djbdns - problem so supervise

Michal Zila zila na drsr.sk
Středa Listopad 10 08:47:42 CET 2004

Marcel Telka wrote:
> Ahoj.

> Subor run sa nema "objavit" po ukonceni dnscache. Tento subor musi existovat
> pred spustenim dnscache. Je to vlastne "navod", ako sa ma samotne dnscache
> spustit. Jeho obsah by mal byt priblizne takyto:
>
> #!/bin/sh
> exec 2>&1
> exec <seed
> exec envdir ./env sh -c '
>   exec envuidgid dnscache softlimit -o250 -d "$DATALIMIT" /usr/local/bin/dnscache
> '

> Kompilacia zbehne, ked v subore error.h napises namiesto povodneho riadku:

> [...]

nakompiloval som djbdns aj daemontools znova a dnscache som nainstaloval
presne podla navodu - nefunguje to.
ten run by sa mal vytvorit automaticky, avsak nevytvori sa.

ked zadam

# svscan /service/ tak vtedy sa vytvori, avsak to je asi tak vsetko, pri
pokuse rucne spustit run sa nic nedeje, na konzoli vidim len "starting"

--
S pozdravom
   Zila Michal