[linux] ati rage mobilty +DRI

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Středa Listopad 10 18:40:40 CET 2004

Ja osobne som sa v ATI kartach velmi nevrtal, ale hadam trosku pomozem. V
prvom rade treba skontrolovat vypisy z /var/log; tam byva vypisane
disabling DRI acceleration alebo nieco podobne; niekedy aj dovod;-).

Problem, ktory mohol nastat, je napriklad aj nedostatok pamate - 8MB je
dost malo; pri vyssich rozliseniach a farebnych hlbkach karta jednoducho
nemusi zvladat inicializovat este aj hardware akceleraciu (to sa mi
stavalo pri jednej Matrox G200, tiez 8MB RAM).

Dalsia moznost je dost jednoducha; prava zapisu v /dev; alebo nevytvorene
zariadenia (pokial system nefunguje na devfs/udev).

Vela stastia:-)
	Milan Plzik