[linux] GCC a NEC V850

Ferenci Daniel Daniel.Ferenci na siemens.com
Čtvrtek Listopad 11 10:44:24 CET 2004

Hi,

Tvoj problem je v so source.c bol v tom, ze nebol compile clean.

skus skompilovat nieco taketo:

#include <stdio.h>

int main(void){
 printf("Ahoj Svet\n");
}

kompilator gcc generuje elf (nemusi len) binarku je jedno na aku platformu.
Tu si potom mozes v hociktorom hex editore pozriet ako hex vypis.

To na aku platformu gcc kompiluje regulujes prepinacom -march=

Dafe.