[linux] Debian mirror ftp.cz.debian.org

Čtvrtek Listopad 11 12:46:31 CET 2004

On 11.11 11:21, Lubomir Host wrote:
> Vravim, ze som uz dlhsiu dobu pouzival cesky mirror. Nezvyknem menit
> mirror kazdy den. Ked som sa rozhodol pre pouzivanie ceskeho mirroru,
> tak som vtedy asi mal nejaky dovod a odvtedy som nemal dovod zmenit to.
> Mozno mal vyssiu dostupnost, bol rychlejsi...

ok, v kazdom pripade mas skvelu prilezitost si ich teraz vyskusat...

> To ale nebola odpoved na moju otazku. Mam ju zopakovat?

ftp.cz.debian.org.      3600    IN      CNAME   www.debian.cz.
www.debian.cz.          1483    IN      A       195.113.161.73

no, kedze debian.cz je v ochrannej lehote (a astro.cz tiez, som zvedavy ci
sa u susedov nieco posralo alebo co sa tam deje) tak pojdes cez IP alebo
inam...

I don't have lysdexia. The Dog wouldn't allow that.