[linux] USB kluc a mount

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Listopad 11 13:54:03 CET 2004

Cau!
je niekolko moznosti
najlahsie a okamzite

mount /dev/sdX /mnt/usb

pricom adresar /mnt usb musi existovat a byt prazny a X je pismeno
oznacujuce poradie disku, pod sd sa mountuju SATA, SCSI a USB Mass Storage
disky, teda ak mas len USB tak je to a inak ine pismeno
odmount  je

umount /mnt/usb

Ale toto nie je uplne korektne

skor napisat do fstabs tieto polozky do mtab
a ak mas supermount, a to by Fedora mala mat, tak tam dat none a supermount
na prislusne miesto, lebo potom ti staci restartovat supermont daemon-a
alebo system a vzdy ked vstupis do /mnt/usb , tak sa mount vykona
automaticky. viem, ze zaryti Unix-aci supermount neuznavaju, a viem aj preco
a je to dobry dovod, ale tebe to moze byt uzitocne.

S pozdravom

Peto