Fw: [linux] USB kluc a mount

Kocur kocur na zsvak.sk
Čtvrtek Listopad 11 14:16:13 CET 2004

..[kua ...zas som nieco blbo zmackol]....

taqze...
do fstab prihod tento riadocek..

--cut--
none /mnt/usb supermount
dev=/dev/sda,fs=auto,ro,--,iocharset=iso8859-2,codepage=852 0 0
--cut--

a plati to ce je pisal nizsie Peto..

musi existovat /mnt/usb prava 777

a ak treba /dev/sda nahrad tym co ti vypise v syslogu...

..este chcem upozornit ze pri USB-MASS_STORGE-DEVICE ako su USB kluce
niesu vytvarane particie, preto to cisielko odpadaa.....
(teda aspon ja som sa stym este nestretol...)