[linux] GCC a NEC V850

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Listopad 11 21:31:20 CET 2004

Ahoj.

On Thu, Nov 11, 2004 at 07:56:18AM +0100, ietn na stonline.sk wrote:
> Zdravim nadsencov linuxu...
>
> chcel by som sa spytat:
>
> je mozne pouzit GCC ako kompilator pre procesory NEC V850, tak aby mi vygeneroval nejako .HEX kod ?

Predpokladam, ze budes potrebovat cross gcc.

> Vsimol som si totiz ze GCC od verzie 3 podporuje procesory NEC V850, ale ked som si vytvoril jednoduchy source.c tak mi to
> akosi neslo skompilovat ( vypisoval cosi ze main nie je typu int... ).
> Viete poradit ako na to ??

Pokial Ti gcc vypisuje taketo chyby a nevies co s tym, tak by som
odporucal najprv sa detailnejsie oboznamit s gcc (a jazykom C)
a az potom sa snazit kompilovat pre ine procesory...

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |