[linux] daemontools a djbdns - problem so supervise - VYRIESENE

Michal Zila zila na drsr.sk
Pátek Listopad 12 07:44:05 CET 2004

Marcel Telka wrote:

> A tento prikaz nevytvori subor 'run'?
> Velmi divne. Pozri si zdrojak dnscache-conf.c ...
> Skus spustit dnscache-conf cez strace.

takze som to vyriesil, problem bol v tom, ze ostal v inittabe pozostatok
z binarneho balicka pre slackware
(SV:123456:respawn:/command/svscanboot). Ked som ho zmazal a
prekompiloval djbdns a daemontools znova, tak to uz zacalo chodit.

Vdaka za reakcie

--
S pozdravom
   Michal Zila