[linux] ktoru dosku so SATA?

jard jard na szm.sk
Pondělí Listopad 15 09:37:48 CET 2004

Kocur wrote:
> no to je vec nazoru...
>
> ja osobne Gigabite nemusim...
>
> skor by som povedal ABIT, ASUS, MSI, EPOX, QDI,
>
> a taktiez aj chipsetu by som dal prednost VIA pred nForce alebo SIS
>
> takze vyberat by sa dalo... aj podla parametrov aj podla ceny, atd.
>
> ale kedze je tu dotaz na SATA radic...
> tak uprednostnil by som Promise ci Via..
> pretoze Sil je hracka do sWINstwa a ani tam nie vzdy poriadne funguje..

nema vyznam sa skriepit o vyrobcoch ked kazdy vyber podla toho s cim mal
dobre skusenosti v minulosti :)

kazdopadne niekde na webe som videl zoznam raid radicov a k nim popisane
ci su hardwareove alebo softwareove, len to teraz neviem vygooglit :( a
bol som dost sklamany ze kolko radicov bolo swonly cez drivre pod win
(nieco ako winmodem). ak mate niekto link plz postnite ho sem, mozno by
sa viacerym zisiel...

jard