[linux] ktoru dosku so SATA?

Kocur kocur na zsvak.sk
Pondělí Listopad 15 10:32:37 CET 2004

mmm ..
no o tom to som veru nevedel...
..a mozno sa ani nezaujimal...
pretoze som si pri par pokusich zmazali disky...

a z sw raidom som nemal dobre skusenosti pod WIN..

ale vravish ze ak spravim narp. sripe 80+80 teda jeden 160GB logic drive vo
WIN
taq pomocou dmraid ho budem vidiet aj v linuxe ...??
a aj za predpokladu ze tam bude NTFS ..??
..a ako to potom bude bezpecnee..??? co sa tyka straty daaat...??? (vid
spominana MSI KT400 &KT600)