[linux] swap na 2.6.8.1 a vyssie

Urban Biel rbk na stv.sk
Pondělí Listopad 15 17:19:55 CET 2004

Zdravim konferu
	po nejakom case od upgrade na jadro 2.6.8.1 mam problem so swapom. Modelova situacia: v pondelok si
zapnem PC, cely den pracujem OK. V utorok mam rano po prichode do prace pol swapu plny. Ale pracujem
v pohode. Ak stroj nerestartnem, v stredu rano je uz swap plny, ram samozrejme tiez, kopec aplikacii
pokillovanych, PC neovladatelne, permanentne pracuje so swapom. Jadro 2.6.9 rovnako. Ak mam
trpezlivost a spustim si 'ps axu', alebo 'top', jedinym zrutom pamate je X server - cca 10%, inak
nic. Podla syslogu je bodom zlomu cca polnoc, s cronom to teda nesuvisi - spusta sa po siestej.
	Nechce sa mi zatial rozpisovat o detailoch, kym nezistim, ze niekto ma podobny problem.

--
Urban