[linux] usb kamera a hliadkovaci soft

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pondělí Listopad 15 17:57:24 CET 2004

Cafko

mam usb kameru Logitech Quickcam Pro 4000 - vrelo odporucam, fachci
super.
No a cez napr. mplayer viem z nej ukladat video do jpegov, napr. 3
obrazky za sekundu (= 3 jpegy za sekundu)
A chcel by som si z toho spravit "bezpecnostny" system a hodilo by sa mi
nieco, co by vedelo rozpoznat ci su rozdielne obrazok1 a obrazok2.
Samozrejme su tam nejake sumy, takze asi to treba nejako
"zdegenrovat" (zmensit pocet farieb, rozlisenie) a tak porovnat obsah.

No a nechce sa mi to kodit a urcite nieco take je, len neviem ako sa to
vola :-)

Neviete niekto o takom niecom?

Alebo to nemui robit len tuto vec, moze to byt aj komplexnejsie.

Dakujem

Jano