[linux] skype /dev/dsp

pecko pecko na pecko.sk
Pondělí Listopad 15 18:24:46 CET 2004

skus pouzit nejaky sound server (predpokladam, ze pouzivas kde, alebo
iny desktop). pod kde je to najcastejsie artsd. a skype musis donutit,
aby pustal zvuk cez arts server

Dňa Po 15. November 2004 16:13 michal.lackovic na sk.schneider-electric.com
napísal:
> symlink bol vytvoreny,ale aj tak to neslo kdesi na nete som
> nasiel info,ze treba vytvorit symlink dsp1,tak som to spravil
> a teraz to pri starte sice hlasi soundcard is defined ale zvuk
> neodchadza a ani neprichadza
>

> Michal Holes <mholes na pcrevue.sk>
> Sent by: linux-bounces na lists.linux.sk
> 15.11.2004 15:56
> Please respond to mholes; Please respond to Vseobecna diskusia o
> Linuxe
>

>         To:     Vseobecna diskusia o Linuxe <linux na lists.linux.sk>
>         cc:
>         Subject:        Re: [linux] skype /dev/dsp

> [...]

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Mon Nov 15 18:23:56 CET 2004 na OS Linux 2.4.22