[linux] swap na 2.6.8.1 a vyssie

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pondělí Listopad 15 19:42:53 CET 2004

On Mon, Nov 15, 2004 at 05:44:40PM +0100, stanojr na blackhole.websupport.sk wrote:
> hello,
>
> daky leak v kerneli, skus 2.6.10-rc2,  od 2.6.9 pisali
> v changelogoch o par fixnutych leakoch, ale ci je to poriesi tvoj problem neviem
> ked nepomoze jedine skusit najst kde je problem a reportnut nech to fixnu :)
> alebo sa vratit na 2.6.7 :)

Suhlasim, 2.6.7 bol svojho casu asi najlepsi kernel. Skusal som teraz
2.6.10-rc1 a bol som sklamany:

 - po zakompilovani divnej volby CONFIG_BLK_DEV_UB (Block devices / Low
   Performance USB Block driver) mi po pripojeni dig. fotoaparatu cez
   USB alebo USB kluca nenaslo zariadenie /dev/sda1, ale to chcelo
   pouzivat zariadenie /dev/uba*. Zial, v dokumentacii som sa nedocital
   aky major/minor ma mat to zariadenie (az v zdrojakoch) a MAKEDEV ho
   tiez eset nepoznal. Ozaj, a kto by hladaj veci suvisiace s USB
   v Block devices? ;-)

 - ak pripojim USB zariadenie, namountujem (napr. USB kluc)
   a neplanovane ho pred unmountom vytiahnem, vedie to na nadherne
   kernel oops. jadro 2.6.7 mi to nerobi.

   Moze to niekto potvrdit/overit?

Takze ja stale ostavam na uz deravom jadre, ale v mojom pripade
najstabilnejsom (neseka sa kvoli vytiahnutiu USB veci).

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/