[linux] smbmount a uid=

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Listopad 15 20:39:31 CET 2004

Ahojte,

 mam na serveri sambu 3.0 (debian), klientske stanice su fedora core 2.

 Z fedory mountujem adresare takto:

 sudo /usr/bin/smbmount //data-server/user /home/seminar/server -o
 username=user,password=$PASSWD,uid=luser

 Pritom po namountovani mi parameter uid=luser ignoruje a vsetky subory
 vlastni uzivatel s rovnakym uid, ako ma na serveri uzivatel "user".
 Chcem, aby subory mali vlastnika ako lokalny pouzivatel (teda luser).

 Ten isty prikaz na redhat 9 (namiesto tej fedory) zbehne ok aj s
 pozadovanymi vlastnostami.

 Netusite niekto, v com moze byt zrada? Zmenilo sa nejak chovanie v
 novych sambach vo fedore? Ako docielim pozadovaneho vysledku?

  Juraj.
--
Juraj Bednar
http://www.jurajbednar.com/