[linux] skype /dev/dsp

Jozef Martiniak jozo na soueza.utc.sk
Čtvrtek Listopad 18 11:56:06 CET 2004

Cau,

Dalsim problemom je ze /dev/dsp moze pouzivat iba 1 aplikacia. Cize ak ti to
nepojde daj lsof | grep '/dev/dsp' a aplikaciu co to pouziva killni. Potom
pusti skype a malo by to ist. Autori skype prislubili aj podporu alsy, tam by
uz nemal byt podobny problem. Ak mas alsu, mozes vyskusat este aoss wrapper,
no mne to s nim tiez nejde. Asi bude treba pockat predsalen na tu podporu
alsy, aj ked alsa nie je tiez nic moc.

Dňa Št 18. November 2004 08:43 Jan Nemsak napísal: