[linux] skype /dev/dsp

Čtvrtek Listopad 18 12:02:25 CET 2004

On 18.11 11:56, Jozef Martiniak wrote:
> Dalsim problemom je ze /dev/dsp moze pouzivat iba 1 aplikacia.

to zalezi od zvukovky a ovladaca. Na Aureal Vortex som mohol pouzivat
/dev/dsp aj dvakrat... tusim aj viac ...

Kdesi som zhliadol informaciu ze ALSA by mala softwarovo mixovat PCM
kanaly, ale zrejme to bola dezinformacia alebo sa na to ALSA majstri
vykaslali (a dobre tak, lebo riesit problemy typu ide mi pomaly pocitac
pretoze mam pat aplikacii ktore mi nieco hraju by bolo pekne na ...)

If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?