[linux] skype /dev/dsp

Jozef Martiniak jozo na soueza.utc.sk
Čtvrtek Listopad 18 12:16:47 CET 2004

Dňa Št 18. November 2004 12:02 Matus UHLAR - fantomas napísal:

> to zalezi od zvukovky a ovladaca. Na Aureal Vortex som mohol pouzivat
> /dev/dsp aj dvakrat... tusim aj viac ...
No vacsina zvukoviek na doske tuto moznost nema :( A do kancelarie nepojdu
zvukovky za 7000 a vyssie co to zvladnu :)

> Kdesi som zhliadol informaciu ze ALSA by mala softwarovo mixovat PCM
> kanaly, ale zrejme to bola dezinformacia alebo sa na to ALSA majstri
> vykaslali (a dobre tak, lebo riesit problemy typu ide mi pomaly pocitac
> pretoze mam pat aplikacii ktore mi nieco hraju by bolo pekne na ...)
Alsa ich dokaze mixovat aj softwarovo cez DMIX plugin. Lenze problem je ze
nedokaze (alebo aspon ja neviem ako) regulovat hlasitost jednotlivych
aplikacii. Niektore to riesia po svojom - napr xmms, bmp ma volbu "software
volume control", ine ako mplayer napr. ovladaju cele PCM cize vlastne vsetky
aplikacie.