[linux] skype /dev/dsp

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Neděle Listopad 21 18:57:34 CET 2004

Bol som cez vikend u kamosa, ktory mal ten isty problem (slack 10.0.
skype, dsp)

Spravili sme to, ze sme stiahli najnovsie skype,
vyhodili sme oss moduly z jadra a natiahli sme alsa moduly + emulaciu
oss (modprobe  snd-intel8x0 a potom snd-pcm-oss)

nastavili sme cez alsamixer ze ma nahravat z mikrofonu, tiez teraba
vytiahnut mixer pre "capture" nie len pri microfon a fici to,
telefonujeme o 106 :-)

Pekny den

Jano