[linux] znovu browsery, E-zones a EASY

pecko pecko na pecko.sk
Pondělí Listopad 22 10:25:20 CET 2004

to nic nie je> mne po niekolkyx "priamyx" mejlox zablokovali ip a tak
som si pri prihlasovani na e-zones mohol piskat. prihlasoval som sa
samozrejme vzdy spravne, ale ix system mi vyhodil hlasku, ze 'nespravne
meno'. tak som sa nastval a zmenil si ip. hadajte, co sa stalo... tak
som si to obtelefonoval a az na piaty pokus sa mi podarilo dovolat sa
cloveku, ktory sa pretvaroval, ze ma zaujem to riesit s tym, ze mi ta
zenska povedala, ze do tyzdna sa mi ozvu. samozrejme, uz su to 3 tyzdne
a nic. po tyzdni sa mi to akurat tak rozbehlo.

Dňa Po 22. November 2004 09:02 Peter HLOSKA napísal:

--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Mon Nov 22 10:23:00 CET 2004 na OS Linux 2.4.22