[linux] znovu browsery, E-zones a EASY

pecko pecko na pecko.sk
Pondělí Listopad 22 10:46:15 CET 2004

nie som si celkom isty, ale su zakony (minimalne som pocul o jednom),
ktore pojednavaju o nevyziadanej poste. mozno sa mylim, ale je to zakon
o reklame. a ak si trosku vyrecny, da sa s tym pohrat, aby spamovanie
eurotelu spadalo do kategorie 'porusovanie zakona'. ked budem mat viac
casu, pozriem sa na to presne. a na 80% verim tomu, ze nieco
najdem...:-)

na druhej strane, aj keby predsa len sa stalo, ze nic neporusuju, mozme
ix aspon donutit tym, ze ix na to budeme vsetci upozornovat, aby vec
napravili. aj ked xrapunmi ostanu nadalej.

Dňa Po 22. November 2004 10:39 Martin Hudec napísal:

--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Mon Nov 22 10:42:48 CET 2004 na OS Linux 2.4.22