[linux] znovu browsery, E-zones a EASY

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Pondělí Listopad 22 10:49:04 CET 2004

Ahoj,

On Mon, Nov 22, 2004 at 10:46:15AM +0100 or thereabouts, pecko wrote:
> nie som si celkom isty, ale su zakony (minimalne som pocul o jednom),
> ktore pojednavaju o nevyziadanej poste. mozno sa mylim, ale je to zakon
> o reklame. a ak si trosku vyrecny, da sa s tym pohrat, aby spamovanie
> eurotelu spadalo do kategorie 'porusovanie zakona'. ked budem mat viac
> casu, pozriem sa na to presne. a na 80% verim tomu, ze nieco
> najdem...:-)

no jedna vec je nevyziadana posta a druha vec je, ze chalanko ti
korektne odpovedal (cize defacto vyziadana posta) na tvoj email,
aj ked pravda z neexistujucej adresy. Cize nemyslim, ze uvazovat nad
tym ako nad spamom je spravne. Tie percenta by som asi znizil :).

> na druhej strane, aj keby predsa len sa stalo, ze nic neporusuju, mozme
> ix aspon donutit tym, ze ix na to budeme vsetci upozornovat, aby vec
> napravili. aj ked xrapunmi ostanu nadalej.

To suhlasim. Inak na margo sietovej etikety, pozri si nieco o top
postingoch v mailoch :). Sorry som skaredy viem :).

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"