[linux] Re: DNS

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Listopad 23 20:12:40 CET 2004

Ahoj,

ak nikto nenavrhne nic lepsie, named sa da nastavit aby resolvoval priamo cez
root servery (ziadny iny DNS server potom netreba), bezny firewall to
umoznuje.

Ak by si potreboval pristup aj na DNS server pre LAN siet/e ku ktorej/ym si
prave pripojeny, malo by to ist pomocou vopred definovanych "slave" zon v
named.conf. Tu ale moze byt problem ze named predpoklada ze vsetky takto
zadane servery su vzdy dostupne, treba poskusat.

Juraj