[linux] chyba 'less' ?

Jan 'JaSan' Sarenik jasan na x31.com
Středa Listopad 24 00:32:07 CET 2004

Ahoj!

> Kazdopadne, ja som na ten problem narazil pri upgrade na 2.6.9,
> ked som nabootoval s5 2.6.7 tak to bolo zas normalne.. zial, nemal som cas sa tym viac zaoberat

Aha, tak to je zvlastne.

Neupgradovalo sa Ti popri tom aj nieco ine (udev)?
Lebo udev by sa nemal zapinat resp. vypinat podla
tretieho cisla 2.6stkovej verzie. On je bud zapnuty
tak, ze obsluhuje /dev, alebo ze obsluhuje /niecoineakodev,
alebo, ze nebezi a pouzije sa staticky /dev. V pripade
2.4 kernelov ide len staticky /dev alebo devfs, ktory
sa neodporuca uz pouzivat kvoli tomu, ze na nom nikto
aktivne nepracuje.

   Pekny vecer.
    JaSan