[linux] OT: Prosim o odpoved administratora

Fordinal Peter Peter.Fordinal na siemens.com
Čtvrtek Listopad 25 18:00:33 CET 2004

Ahojte,

roky som bol clenom tohto mailing listu. Teraz sa uz 2 tyzden pokusam v nom
zmenit svoju adresu.
Nijako sa vsak nemozem dopracovat k funkcnemu vysledku.
Skusal som najskor zmenu adresy, vtedy mi aspon prisiel na novu adresu mail
so ziadostou o potvrdenie.
To som urobil a dlho dlho nic. Tak som sa odhlasil a skusil prihlasit znova
- no a teraz uz neprislo
vobec nic a tiez to uz trva dost dlho.

Mohol by sa mi ozvat kompetentny clovek, hlavne ked posta na
mailman na lists.linux.sk je vzdy odmietnuta
ako posta na neexistujucu adresu ?

Dakujem
PF

Odpoved prosim na: pf2000 na inmail.sk a kopiu na peter.fordinal na siemens.com
snad mi pride aspon jedna :o[