[linux] (no subject)

meľuch inkom_ke na stonline.sk
Úterý Listopad 23 15:47:05 CET 2004

Dobrý deň

neviem na koho sa mám obrátiť. Dopočul som sa o OS Linux
Chceli by sme využiť system v malej firme cca 7 poč. + jeden prenosný.
Kupili sme si Windows XP Home 7 krat a prišli sme na to že to nefunguje až keď sme si to všetko pospajali. V Microsofte nas vybavili tým že sme si mali kupiť XP Profesional. A bohužiaľ nam za doplatok verzie nevedie predať, mame si predať najprv tie Home a potom kupiť Profesional proste seriozne jednanie. Vratim sa k sieti . Čo potrebujem aby to fungovalo, využivame učtov. program a MS office, je potreb. server?? kde nájdem voľný software???

S pozdr. Meľuch

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32