[linux] BugTracker + prepojenie na nejaky doc. managment softver

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Pondělí Listopad 29 10:39:10 CET 2004

Pete wrote:

>Ahojte
>
>Viete mi prosim odporucit nejaky softver (alebo kombinaciu viacerych - nie nutne opensource a zadarmo), ktory by vedel:
>- bug tracking
>- prepojenie bug-u s prislusnymi verziami suborov v nejakom cvs
>- prepojenie s mailami (napr. smerom na imap alebo do nejakeho local spoolu) ktore sa k tomu vztahuju
>- prepojenie s dalsimi subormi (nejake textove/screenshotove dokumenty)
>- pripadne prepojenie s nejakym project management softvare s moznostou prepojenia dany taskov/hodin k tomuto vsetkemu

> [...]
Hi,

skus pozriet Perforce -- IMHO velmi dobry version control system, ma aj
nejaky bug tracking. Je to komercne a skoro urcite to nevie vsetko to co
pises, ale ked posurfujes verim ze najdes nejake third party riesenia
ktore sa s Perforcom dohodnu. Ak nie, je k dispozicii SDK, mozes si
dokodit cokolvek :)

BTW, aj vyvoj FreeBSD postupne prechadza z CVS na Perforce...

Matus