OT: styl pisania(Was: Re: [linux] (no subject))

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Pondělí Listopad 29 12:35:50 CET 2004

Kocur wrote:

> ...no..
>
> Komu to vadi...ako som to napisal ...
> ..tak tomu sa ospravedlnujem....
>
> ..a komu nie...
> ..taq som rad...ze ma pochopenie
>
> ..ono ked je clovek z rana "rozpisany" a odpovedna
> na spustu majlov, ktore prisli cez vikend...
> ..odkazov na ICQ..a pod...
> .. tak mu ani nepride ako prave pise...
>
> ..a uprimne povedane,
> tiez sa vam uz asi stalo to ze ste poslali nieco, co malo ist niekomu
> (prvenu),
> na adresu niekoho ineho (druheho)....
>

> :::)))))

Hi,

mne napriklad tvoj styl nevadi az tak ze by som isiel zacinat o tom
thread, ale ked uz o tom zacal niekto iny, fakt je ze vacsinu tvojich
mejlov do konfery vobec nedocitam prave preto lebo je hrozne unavne
prebijat sa vsetkymi tymi bodkami a slovami typu 'taq' alebo 'chcesh'.
Je mi jasne ze sa nezblaznis z toho ze tvoje mejly nedocitam :) ale
zjavne nie som sam, takze zrejme ak by si pisal inym stylom bola by
vacsia sanca ze na tvoje mejly bude niekto reagovat.

Matus

PS: Take it easy, pis ako chces, a my ostatni zasa budeme citat co chceme.