OT: styl pisania(Was: Re: [linux] (no subject))

Pondělí Listopad 29 22:47:56 CET 2004

On 29.11 19:28, Martin Hudec wrote:
> 	Toto je mierne dost drsne :) napisat to verejne :) moj
> jemnocit a ego by asi boli urazene na mieste Kocura.

moj jemnocit a ego su urazene ked dostanem taky mail :)

V kazdom pripade, plz ukoncime thread verejne, jedno vyznanie som poslal
kocurovi osobne (aspon mam ten pocit, mal nejaky problem s postou a
parkrat mu dnes na zsvak.sk posta nepresla)

takze sa mozete pridat...
- Holmes, what kind of school did you study to be a detective?
- Elementary, Watson.