[linux] konflikt IP adries

Kocur kocur na zsvak.sk
Úterý Listopad 30 14:58:25 CET 2004

> ok, zacnem od zaciatku:
> dovolim si to nazvat nezmyselne zapojenie. Ak chces iba proxy, staci ten
> linux zapojit do siete jednou sietovkou a to je cele. netusim co je to za
> konfiguraciu 'tandem', ale tu je uplne zbytocna.
> ak chces riesit aj firewall, to uz je o niecom inom. kazdopadne neviem si
> predstavit, ako ten chudak v tejto konfiguradcii linux routuje...
>
> --
> Urban

mash pravdu..
ak to ma byt len proxac...
..dve sietovky su zbytocne...

---
..ja som len spomenul ze som viedel server, ktory mal dve sietove karty..
.a jednnu IP adresu...
..ale to v tomto pripade zrejme nieje potreba...
(niesom si presne isty ci sa nieco taketo vola tandem)
ci co nieje TEAMING... (win)

na linuxe by to potom asi vyzeralo tak,
ze by bol iba interface 'eth0' ale fyzicky by to boli dve karty..
a to by asi vyzadovalo neaky specialny modul alebo nieco take
...v tomto niesom moc "in" ...