[linux] konflikt IP adries

Michal Tarana tarana na infovek.sk
Úterý Listopad 30 15:04:04 CET 2004

Ahojte,
^^^^^^^

nemate nahodou na mysli bonding, ked sa dve karty spravaju ako jeden
virtualny interface s prakticky dvojnasobnou prenosovou rychlostou? Lebo
to mi odtialto vychadza ako jedine rozumne, lebo toto je naozaj divna
konfiguracia, ked maju dve sietovky tu istu IP adresu. To naozaj kadecim
zavana. Neviem, ale na ten bonding (trunk) treba podporu v jadre a karty
sa tam pridavaju a uberaju prikazmi z balika ifenslave. Alebo som celkom
mimo a vobec som nepochopil, o co tu ide?

Pekny den.
	Michal

--
        Michal Tarana