[linux] konflikt IP adries

riki phobie na axfr.org
Úterý Listopad 30 15:43:15 CET 2004

> ja by som radsej aby sme sa venovali jadru problemu a to ... ako funguje
> proxy_arp? a preco to sposobuje efekt "konflikt IP adries"

proxy_arp ti dovoli pouzivat 1 ip adresu na dvoch fyzickych sietach kedy
ti router na jednom rozhrani odpoveda na arp requesty smerujuce na
stroje za 2. rozhranim odpovedou ktora sa tvari ako stroj na ktoreho arp
request smeroval.

ak chces odpoved na otazku o konflikte, pozri si arp tabulky na linuxe e
a routri

preadresuj siet v lanke na iny subnet a neries taketo obsolete
architektury ktore sa pouzivali v casoch seriovych liniek.