[linux] XEON - aký Linux?

Robert Pavelka Pavelka.Robert na ebo.seas.sk
Úterý Listopad 30 09:04:52 CET 2004

                      "peto"
                      <fodrek na kasr.elf.  Komu:     "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
                      stuba.sk>          Kópia:
                      Odoslané kým:        Predmet: Re: [linux] XEON - aký Linux?
                      linux-bounces na lis
                      ts.linux.sk

>EM64T alias iAMD64 ma len jadro Nocona a teda nie kazdy Xeon na tvojej
>frekvecii.

>Red Hat je byvaly priemysleny stanadard, takze pojde.
>
>Co sa tyka IBM ti kupili 5% Novell-u  a ti zase maju 100% v SUSE takze
>optimalney su asi Norinberg-cania
>Peto

Neviem ako je to teraz, ale RedHat bol financne podporovany IBM a na
oplatku
oni robili pre IBM podporu pre servery, napriklad kernely pre Netfinity .