[linux] sendmail ako smtp server-OK, a co ako mail server

Pondělí Říjen 4 08:42:26 CEST 2004

nenajdu, musis nastavit MX zaznam pre tvoju domenu na GWPC

konfiguraciou mailera na GWPC, alebo tym, ze z GWPC pustis redirect na
MAILPC (cim sa vsak pripravis o moznost nasadit RBLka)
Spam is for losers who can't get business any other way.