[linux] qmail2...

Pondělí Říjen 4 08:46:15 CEST 2004

robi to, ked sa kazdy pouzivatel rano prihlasi?
alebo to vyhodi prvemu pouzivatelovi ktory sa prihlasi nech to je hocikto a
ostatnym to uz nehadze?
Deje sa to ked si pouzivatel outlook na noc zavrie alebo ho necha spusteny?

ak je to prvy pripad, tak to bude asi tym ze cez noc vdaka idle alebo
timeoutu pouzivatelovi vyprsala session, mozes checknut timeouty v POP3
serveri ale moze to byt aj vlastnost outlooku.

btw preco nepouzivat IMAP?
Emacs is a complicated operating system without good text editor.