[linux] Debian: upgrade ak mam iba source baliky, rekompilacia

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Pondělí Říjen 4 11:22:39 CEST 2004

Zdravim!

Pomerne dlhu dobu hladam riesenie mojho problemu a neviem sa k nicomu
dopatrat. Problem je v tom, ze mam spraveny lokalny mirror debianu
unstable (binarne baliky + source = 18 GB) a potreboval by som usetrit
9 GB, ktore zaberaju skompilovane baliky *.deb. Ale zaroven si chcem
nechat moznost automaticky upgradovat cez "apt-get update" a
"apt-get upgrade".

Upgrade systemu by mal prebiehat tak, ze zisti, co je dostupne v novsej
verzii, skompiluje, vyrobi *.deb a nainstaluje/upgradne.

Ked sa toto podari, pokracovat budem optimalizaciou pre vyssiu triedu
processorov (min. i586).

Riesil toto uz niekto?

Diik, rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/