[linux] Debian: upgrade ak mam iba source baliky, rekompilacia

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Pondělí Říjen 4 11:40:43 CEST 2004

Hi,

asi to nie je presne odpoved na tvoju otazku, ale aj tak: To co
popisujes existuje, a vola sa to Gentoo.
(Bolo by fajn mat nieco take aj v Debiane, ale som si na 90% isty ze to
este nikto nenakodil.)

Matus