[linux] Debian: upgrade ak mam iba source baliky, rekompilacia

Pondělí Říjen 4 12:21:56 CEST 2004

On 04.10 11:22, Lubomir Host wrote:
> Pomerne dlhu dobu hladam riesenie mojho problemu a neviem sa k nicomu
> dopatrat. Problem je v tom, ze mam spraveny lokalny mirror debianu
> unstable (binarne baliky + source = 18 GB) a potreboval by som usetrit
> 9 GB, ktore zaberaju skompilovane baliky *.deb. Ale zaroven si chcem
> nechat moznost automaticky upgradovat cez "apt-get update" a
> "apt-get upgrade".
>
> Upgrade systemu by mal prebiehat tak, ze zisti, co je dostupne v novsej
> verzii, skompiluje, vyrobi *.deb a nainstaluje/upgradne.
>
> Ked sa toto podari, pokracovat budem optimalizaciou pre vyssiu triedu
> [...]

apt-build si skusal?

osobne si vsak myslim ze optimalizacia na i586 alebo i686 nema vely
zmysel, ledva ziskat CPU cas, ktory stratis buildovanim tych balikov...

Linux - It's now safe to turn on your computer.
Linux - Teraz mozete pocitac bez obav zapnut.